12 C
Pals
Diumenge, 23 febrer 2025
- Publicitat -

1.290 firmes perquè la Generalitat compri una parcel·la de la pineda d’en Gori

Les ha recollit la plataforma ecologista SOS Costa Brava per evitar que s'hi aixequi un altre edifici

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La plataforma ecologista SOS Costa Brava ha recollit 1.290 firmes per reclamar a la Generalitat que faci efectiu el dret de retracte i compri una parcel·la valorada en 4,3 milions a la pineda d’en Gori, amb l’objectiu d’evitar que s’aixequi un altre edifici d’apartaments en aquest paratge del Baix Empordà.

Així ho explica el Diari de Girona, que també explica que el paratge s’ofereix online a pàgines de venda i lloguer d’immobles per 4,3 milions d’euros, una quantitat que en declaracions al Diari de Girona, la portaveu de Salvem la Pineda d’en Gori, Zeta Figa, creu “exagerada” per une spai de 2.650 m2. L’entitat també va lamentar que l’Ajuntament de Palamós «no ha fet res» per tal de frenar ni aquesta ni les dues construccions que hi ha a la zona.

Una solució alternativa a la compra seria que Palamós s’incorporés al Pla Director Urbanístic de la Costa Brava. Així es beneficiaria de la normativa en què no es poden fer construccions a menys de 500 metres de la costa.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La pluja intenta aigualir el Carnaval de Pals, però les colles i la gent li planten cara

La Rua de la Disbauxa del carnaval de Pals va desafiar la pluja i va donar inici al Carnaval del Baix Empordà. Tot i el mal temps, les colles i el públic van mantenir l’esperit festiu. La festa va culminar al pavelló, amb la Colla Sense vàlvules, els Voltors i la Tustarrada com a guanyadores a millor carrossa, millor comparsa i millor colla d'animació. La polèmica sobre la seguretat dels desplaçaments segueix oberta.

Altres notícies