13 C
Pals
Diumenge, 23 febrer 2025
- Publicitat -

3 nedadores del Xaloc a les proves del FEDAS

Laia Bofill Àvila, Afra Pujol Barniol i Ana López Sánchez participaran en la preselecció en la modalitat de Natació amb Aletes

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El FEDAS (Federación Española de Actividades Acuáticas y Subacuáticas) de Natació amb Aletes i Velocitat en Immersió  durà a terme el dissabte 1 de maig la prova del Control Federativo Pre-selección en la modalitat de Natació amb Aletes. La convocatòria es farà a les instal·lacions esportives de Lloret de Mar i participaran tres nedadores de l’Aquàtic Club Xaloc de Sant Feliu de Guíxols: Laia Bofill ÀvilaAfra Pujol Barniol i Ana López Sánchez.

En aquesta ocasió, hi haurà representació de 17 clubs d’arreu de l’estat i un total de 77 nedadors que participaran en la prova coneguda com a TOP. Les nedadores del Xaloc, entrenades per Dani Campos, poden optar a realitzar aquesta prova perquè han aconseguit les marques mínimes en els passats campionats d’Espanya.  Les tres competiran en les diferents proves de distància i modalitats de superfície i bialetes.

► Laia Bofill Àvila
200 superfície (SF)
400 bialetes (BF)
50 superfície  (SF)

► Afra Pujol Barniol
800 superfície (SF)
1.500 superfície (SF)
400 superfície (SF)

► Ana López Sánchez
50 bialetes (BF)
100 bialetes (BF)
200 bialetes (BF)

 

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La pluja intenta aigualir el Carnaval de Pals, però les colles i la gent li planten cara

La Rua de la Disbauxa del carnaval de Pals va desafiar la pluja i va donar inici al Carnaval del Baix Empordà. Tot i el mal temps, les colles i el públic van mantenir l’esperit festiu. La festa va culminar al pavelló, amb la Colla Sense vàlvules, els Voltors i la Tustarrada com a guanyadores a millor carrossa, millor comparsa i millor colla d'animació. La polèmica sobre la seguretat dels desplaçaments segueix oberta.

Altres notícies