12 C
Pals
Diumenge, 23 febrer 2025
- Publicitat -

275 banyistes desafien la fred en el primer bany de l’any a Sant Feliu

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img


275 persones han participat en el primer bany de l’any que ha organitzat a Sant Feliu de Guíxols el Club Aquàtic Xaloc i el Centre Excursionista Montclar. La temperatura de l’aigua estava a 13 graus. Aquesta activitat va començar fa més de vint anys per un grup d’amics. Aquest any hi han participat des d’un nadó d’un any a una dona de 81 anys.

El punt de trobada ha sigut a la platja, davant del consistori ganxó. La remullada ha iniciat a la una del migdia i, en acabar, tots els participants han pogut recuperar-se amb una tassa de brou i xocolata desfeta.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La pluja intenta aigualir el Carnaval de Pals, però les colles i la gent li planten cara

La Rua de la Disbauxa del carnaval de Pals va desafiar la pluja i va donar inici al Carnaval del Baix Empordà. Tot i el mal temps, les colles i el públic van mantenir l’esperit festiu. La festa va culminar al pavelló, amb la Colla Sense vàlvules, els Voltors i la Tustarrada com a guanyadores a millor carrossa, millor comparsa i millor colla d'animació. La polèmica sobre la seguretat dels desplaçaments segueix oberta.

Altres notícies