9.9 C
Pals
Diumenge, 23 febrer 2025
- Publicitat -

35.000 euros per conservar el Parc Natural del Montgrí, les Illes Medes i el Baix Ter

La Generalitat de Catalunya ha licitat obres de manteniment, millora i conservació a vuit espais naturals que sumen un import de 357.226 euros

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La Generalitat de Catalunya ha licitat obres de manteniment, millora i conservació a vuit espais naturals que sumen un import de 357.226 euros. D’aquests, 35.373 euros s’enviaran al Parc Natural del Montgrí, les Illes Medes i el Baix Ter, al Baix Empordà.

Les tasques que es faran són:

  • Millorar i mantenir equipaments, amb la instal·lació i reparació de tancats, passeres de fusta, pals de senyalització, plantada d’espècies de ribera, desbrossada dels tancats ramaders, manteniment de basses d’aigua, i de parets de pedra seca, entre altres.
  • Instal·lar cartells informatius del Parc Natural del Montgrí, les Illes Medes i el Baix Ter, comptadors de persones, millorar la senyalització d’itineraris.
  • Eliminar espècies exòtiques invasores vegetals, desbrossar vegetació i netejarvdeixalles en diverses àrees, entre altres.

 

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

El saben aquell que diu…

Hi va haver una època que els acudits es situaven sempre a Lepe. Us en recordeu d’aquell que deia:...

Altres notícies