17.5 C
Pals
Dilluns, 7 abril 2025
- Publicitat -

Desenes de llocs de treball en joc a la nova Jornada d’Oportunitats Laborals de Palafrugell

Són les últimes hores per apuntar-s'hi. Les jornades es faran l'11 i el 12 de maig

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Dimarts i dimecres 11 i 12 de maig seran les dates per la cinquena edició de les jornades d’Oportunitats Laborals organitzades per l’ Institut de Promoció Econòmica de Palafrugell. Des de l’entitat han fet un recopilatori de les principals ofertes de feina de les empreses de la zona.

Els interessats han d’inscriure’s en les jornades a la web oficial de l’institut de Promoció a partir del 26 d’abril a les 10.00h fins el 2 de maig.

Per tal de participar cal consultar el llistat d’ofertes del lloc web i comprovar que es compleixin els requisits sol·licitats per l’empresa. Més endavant caldrà omplir aquest FORMULARI d’ INSCRIPCIÓ  adjuntant el currículum.

Abans del 10 de maig els participants rebran informació al correu electrònic amb el nombre d’entrevistes per les quals han estat preseleccionats/des. Més endavant, el dimarts 11 i dimecres 12 de maig, de 9 a 14 h i de 16 a 19h, les empreses trucaran als seleccionats.

 

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La Bonoloto ha premiat una persona a Sant Feliu de Guíxols amb 390.925,40 euros

El número premiat ha estat el 30 - 10 - 07 - 26 - 43 - 09, amb el número complementari 31 i el reintegrament el cinc.

Altres notícies