9.8 C
Pals
Dimecres, 18 desembre 2024
- Publicitat -

7 noves tasses exclusives de Ceràmica de la Bisbal amb la segona edició de ‘Limited Edition’

Set ceramistes de la marca Ceràmica de la Bisbal han dissenyat tasses exclusives que es vendran en sis botigues de ceràmica

Temps de lectura: 2 minuts
- Publicitat -spot_img
Exposició de les set tasses de la segona edició de la campanya

Des d’avui mateix ja es poden trobar a les botigues de ceràmica de la Bisbal set noves tasses de la marca ‘Ceràmica de la Bisbal’. Formen part de la segona edició del projecte “Limited Edition”, que es va estrenar l’any passat i que consisteix en la producció d’unes tasses exclusives i irrepetibles, que mai s’han fet abans i que mai es podran tornar a fer.

Enric Marquès, alcalde del municipi, ha explicat aquest matí a la presentació de la campanya que la primera edició de l’any passat va tenir molt èxit, i que les tasses es van esgotar abans del previst. Marquès destaca també que el projecte va acabar essent finalista als Premios Nacionales de Artesanía.

 

D’esquerra a dreta: Anna Sàbat, Enric Marquès, David Rossell i Imma Avellí a la presentació d’aquest matí

En aquesta segona edició, com a la primera, hi han participat set ceramistes de la marca que han produït les tasses. Aquestes es vendran en sis comerços de la Bisbal. A més, aquest any també s’ha creat un moble exclusiu per tal que les botigues puguin col·locar les tasses i deixar clar que formen part de la marca.

És per això que Anna Sàbat, tècnica del projecte, explica que aquest ha creat una unió entre tots aquests actors de la campanya.

A l’acte de presentació també hi han participat uns representants dels productors i els comerciants. David Rossell és un artesà, de l’estudi ceràmic Ba-Ro, i és un dels professionals que ha elaborat una tassa exclusiva per la “Limited Edition”. Assegura que és emocionant veure el producte acabat amb tant detall.

Finalment, Imma Avellí, propietària de la botiga Filigranes 60, també ha posat de relleu l’èxit de la primera edició, i explica l’alta demanda que hi havia. “És una gran campanya perquè fa créixer l’ecosistema ceràmic de la Bisbal”, explica Avellí.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Fila Indie 4×11 – 18 desembre 2024

TRACKLIST KATE BOLLINGER – WHAT CAN I GIVE YOU HORSEGIRL – 2468 SAY LOU LOU – BLUE RUIN SEAROWS – CALICO DEAD GOWNS –...

Altres notícies