14.7 C
Pals
Diumenge, 23 febrer 2025
- Publicitat -

Acaben les obres del col·lector de la carretera de Girona, a Sant Feliu

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquest divendres, coincidint amb la revetlla de Sant Joan, s’ha reobert de la carretera de Girona, una de les artèries circulatòries més importants de Sant Feliu de Guíxols. La via estava tallada a la circulació per les obres del col·lector d’aigües plujanes.

El nou col·lector s’ha construït des del carrer d’Antoni Ferrer fins a connectar amb el del carrer de Santa Magdalena, que també preveu acabar-se el juliol. El regidor d’Urbanisme, Josep Saballs, explica a Ràdio Capital que les obres eren necessàries per evitar inundacions a causa de l’orografia del terreny.

Aquest dijous ja havien acabat de consolidar l’asfalt i i han pintat la via pública. Les obres s’havien iniciat el 23 de gener, però el gruix més important de les accions van tenir lloc passat el Carnaval, quan es va traslladar la maquinària de grans dimensions que havia de fer la part més destacada de l’obra. Les obres van ser adjudicades a Massachs, per un import de 262,408.11 euros.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La pluja intenta aigualir el Carnaval de Pals, però les colles i la gent li planten cara

La Rua de la Disbauxa del carnaval de Pals va desafiar la pluja i va donar inici al Carnaval del Baix Empordà. Tot i el mal temps, les colles i el públic van mantenir l’esperit festiu. La festa va culminar al pavelló, amb la Colla Sense vàlvules, els Voltors i la Tustarrada com a guanyadores a millor carrossa, millor comparsa i millor colla d'animació. La polèmica sobre la seguretat dels desplaçaments segueix oberta.

Altres notícies