11.5 C
Pals
Dilluns, 21 abril 2025
- Publicitat -

Accident de cotxe mortal a Calonge

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Accident mortal aquesta matinada a l’avinguda dels Països Catalans de Calonge, també coneguda com a carretera del cementiri.

Segons informa l’Ajuntament de Calonge, el cotxe hauria sortit de la carretera al baixant del pont que travessa la variant. El vehicle, descapotable, ha fet una volta de campana.

Hi havia dos ocupants. És el conductor qui ha mort. L’altre ocupant, el seu fill, n’ha sortit il·lès. La persona morta era de nacionalitat anglesa però residia a Calonge des de feia anys.

A la 1 de la matinada, el 112 ha rebut una trucada alertant de l’accident. Al lloc dels fets s’hi han desplaçat dos camions de bombers, dues ambulàncies, un vehicle medicalitzat, els Mossos d’esquadra  i la Policia local.

L’autòpsia haurà de determinar si hi té a veure el consum d’alcohol o drogues.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Serres de Pals col·labora amb Càritas per acostar el golf als infants en situació de vulnerabilitat

La iniciativa forma part del Servei d’Intervenció Educativa, que utilitza l’esport com a eina de benestar emocional i social.

Altres notícies