Personalitza les Preferències de Consentiment

Utilitzem cookies per ajudar-te a navegar eficientment i realitzar certes funcions. Trobaràs informació detallada sobre totes les cookies en cada categoria de consentiment a continuació.

Les cookies que es classifiquen com a "Necessàries" s'emmagatzemen al teu navegador ja que són essencials per habilitar les funcionalitats bàsiques del lloc.

També utilitzem cookies de tercers que ens ajuden a analitzar com utilitzes aquest lloc web, emmagatzemar les teves preferències i proporcionar el contingut i els anuncis rellevants per a tu. Aquestes cookies només s'emmagatzemaran al teu navegador amb el teu consentiment previ.

Pots triar activar o desactivar algunes o totes aquestes cookies, però desactivar algunes d'elles pot afectar la teva experiència de navegació.

Sempre actiu

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No hi ha cookies per mostrar

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No hi ha cookies per mostrar

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No hi ha cookies per mostrar

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No hi ha cookies per mostrar

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No hi ha cookies per mostrar

18.1 C
Pals
Divendres, 11 abril 2025
- Publicitat -

Aigües de Palamós i la síndica de Greuges signen un conveni per millorar l’atenció a la ciutadania

El compromís entre les dues defensores és atendre les queixes dels usuaris, recollir millores del servei i tractar amb la màxima sensibilitat situacions de persones en situació de vulnerabilitat per assegurar-ne la protecció i l’accés a l’aigua

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: 2 minuts
- Publicitat -spot_img

La síndica municipal de Greuges de Palamós, Fina Camós i Ramió, i la defensora del client d’Aigües de Palamós (Customer Counsel), Inmaculada Bermúdez, han signat un conveni per millorar l’atenció als usuaris i usuàries del servei municipal d’aigua de Palamós i vetllar per garantir els drets de la ciutadania.

Gràcies a aquest conveni, la defensora del client es compromet amb la síndica municipal a atendre amb celeritat qualsevol queixa que puguin rebre dels ciutadans i ciutadanes de Palamós, així com mantenir un diàleg periòdic per recollir recomanacions de millora del servei. El conveni inclou també el compromís de tractar amb la màxima sensibilitat qualsevol cas que la defensora pugui detectar de persones en situació de vulnerabilitat per assegurar-ne la protecció i el dret d’accés a l’aigua.

L’acte de signatura ha comptat amb la presència del gerent d’Aigües de Palamós, Josep Descamps, i el responsable de clients, Ramon Martínez. La síndica municipal de Greuges de Palamós, té com a missió vetllar pels drets dels ciutadans en relació amb l’actuació de l’Administració municipal, dels organismes administratius que en depenen, així com de les empreses de serveis públics amb capital municipal i dels concessionaris dels serveis públics.

La signatura d’aquest conveni pretén atendre d’una manera més àgil i personalitzada les reclamcions relatives al servei d’aigües que arriben a la Sindicatura de Greuges Local de Palamós. El conveni té una durada de dos anys prorrogables i té a la voluntat de donar més garanties a les persones que se senten agreujades per la companyia d’aigües.

La companyia disposa del servei independent del Customer Counsel o defensor del client per atendre i resoldre de manera gratuïta les reclamacions dels usuaris i usuàries de l’operadora. És un servei que atén conflictes entre la companyia i els seus clients, i busca solucions en un entorn amistós. Intervé quan el client no està d’acord amb la resposta que li ha ofert la companyia o bé quan no ha obtingut resposta a la seva reclamació.

La resolució que s’estableixi des del Customer Counsel és d’obligat compliment per a la companyia i voluntari per als clients. En funcionament des de fa més d’una dècada, té com a missió fomentar el diàleg entre organitzacions relacionades amb els drets de les persones, defensar i protegir els drets dels abonats i abonades, i escoltar i atendre les seves necessitats, així com presentar propostes per millorar el servei. També busca la implantació d’una cultura de comunicació i interlocució efectiva i transparent, orientada a la satisfacció de les persones.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

El Correpoble ha esgotat les inscripcions per l’edició del 2025 a la Bisbal d’Empordà

En total seran 1.610 persones les que participaran en la prova d'aquest dissabte.

Altres notícies