12 C
Pals
Dimarts, 29 abril 2025
- Publicitat -

L’Ajuntament de Palamós reconeix que el web per centralitzar les compres online no funciona

Fa un any l'Ajuntament de Palamós creava la pàgina web depalamos.cat per centralitzar les compres en línia del municipi de Palamós. El projecte, però, no està tenint l'èxit que s'esperava, segons han explicat des de l'Ajuntament

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Fa un any l’Ajuntament de Palamós creava la pàgina web depalamos.cat per centralitzar les compres en línia del municipi de Palamós. El projecte, però, no està tenint l’èxit que s’esperava, segons han explicat des de l’Ajuntament. Va ser una iniciativa de l’àrea de Promoció Econòmica i Turisme que tenia per objectiu ajudar i potenciar els comerços del municipi per Internet.

El regidor de Promoció Econòmica de Palamós, Emili Colls, ha recordat a Ràdio Palamós que la idea era fer-hi diferents campanyes i promocionar productes del territori i de temporada. Emili Colls, però, explica que no està funcionant.

Tot i això, Emili Colls també ha volgut destacar la part positiva d’aquesta plataforma. Assegura que ha servit per “obrir la ment de molts comerciants”.

La pàgina web, depalamos.cat, segueix funcionant i els establiments de Palamós hi poden oferir els seus productes als veïns i veïnes. Té un ampli catàleg de productes de tot tipus: des d’allotjaments i equipament de la llar fins salut i bellesa, alimentació o roba i complements, entre molts altres.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

El país es queda a les fosques

Aquest 28 d’abril de 2025, tota la península Ibèrica ha patit una apagada elèctrica sense precedents, afectant milions de persones. Al Baix Empordà, municipis com Palamós, Platja d’Aro i Palafrugell han activat protocols d’emergència per garantir serveis bàsics. A Catalunya, a les 21:00 s'havien recuperat el 41% del subministrament a la tarda. La causa principal sembla haver estatla desconnexió de la xarxa elèctrica europea, generant un desequilibri crític.​

Altres notícies