L’Ajuntament de Palafrugell impulsa un procés d’avaluació perquè els ciutadans puguin valorar els diversos serveis municipals. L’avalucació d’aquests serveis es farà a través d’enquestes disponibles a través del web municipal. La intenció és mesurar la satisfacció de la ciutadania amb els serveis que reben.
En aquesta primera etapa es preguntarà per la percepció que tenen els ciutadans sobre la Policia Local i l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) i posteriorment s’anirà ampliant l’anàlisi a altres serveis municipals. Les enquestes sobre la Policia Local i l’OAC estaran actives fins al 23 de febrer de 2024.
L’objectiu d’aquestes enquestes sobre els serveis públics és conèixer la percepció dels usuaris dels serveis oferts per tal d’establir estàndards de qualitat. A més, també es podrà establir en l’organització la millora continua i oferir, així, una bona Administració, i a l’accés i l’ús d’uns serveis públics de qualitat.
Aquestes mesures es complementaran amb l’establiment d’un sistema d’avaluació permanent de tots els serveis i amb el reconeixement del dret de la ciutadania de formular propostes i suggeriments.