13 C
Pals
Dimecres, 2 abril 2025
- Publicitat -

Anna Grimal guanya el IX Concurs del Cartell de la Fira d’Indians de Begur

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La il·lustradora palafrugellenca Anna Grimal, és la guanyadora del IX Concurs del Cartell Fira Indians de Begur d’aquest any, que convoca l’àrea de Promoció Econòmica i Turisme, amb l’obra “Oficis d’Ultramar”.

Al cartell guanyador, premiat amb 500€, hi apareixen tres personatges amb diversos elements relacionats amb els oficis, que és la temàtica de l’edició del 2017 de la Fira d’Indians, que se celebrarà els dies 8, 9 i 10 de setembre.

Es dóna el cas que Grimal, ja va quedar finalista l’any passat i el jurat va decidir atorgar-li un accèssit per l’obra “Sastre”.

Els oficis. La temàtica de l’edició d’enguany

L’edició 2017 de la Fira d’Indians, estarà dedicada als oficis de l’època i la cultura indianes i en aquest sentit, el regidor de Promoció Econòmica i Turisme, Eugeni Pibernat, ha manifestat que s’està aprofundint més en les activitats de caire cultural i divulgatiu de la cultura indiana.

Pibernat ha explicat que entre les novetats previstes per aquest any hi ha la de diferenciar clarament els diferents escenaris, mirant que els del centre indueixin a formar part de l’època. “Volem fomentar el centre com un espai de passeig, on la gent es pugui submergir en l’ambient d’època indiana”. Per això, el regidor deixar clar que la temàtica de la fira quedarà “reflectida en els carrers i en les actuacions i animacions”.

La música, que fins ara es podia trobar en els diferents espais, quedarà concentrada especialment a l’Arbreda.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Miley Cyrus avança dos temes del nou disc i anuncia el senzill ‘End of the world’

Miley Cyrus publicarà el seu esperat àlbum d’estudi, Something Beautiful, el 30 de maig de 2025. Produït per Miley Cyrus i Shawn Everett, l’àlbum de 13 cançons anirà acompanyat d’una pel·lícula visual que s’estrenarà al juny. La pel·lícula està produïda per Miley Cyrus, XYZ Films i Panos Cosmatos en col·laboració amb Sony Music Vision, Columbia

Altres notícies