12.4 C
Pals
Dimarts, 4 març 2025
- Publicitat -

Anna Vicens presenta dos documentals dedicats a Toni Ferrer i Jaume Provensal, al Monestir de Sant Feliu de Guíxols

Es tracta de ‘Els ninots animats d’en Toni Ferrer’ i ‘La plaça d’en Jaume’, aquest darrer en commemoració del 20 aniversari de la mort de Jaume Provensal

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Agrupació Fotogràfica i Cinematogràfica de Sant Feliu presenta dos documentals d’Anna Vicens que reten homenatge a Toni Ferrer i Jaume Provensal. Serà el divendres 4 de novembre a les 7 de la tarda a la Sala Abat Panyelles del Monestir. Es tracta de ‘Els ninots animats d’en Toni Ferrer’ i ‘La plaça d’en Jaume’, aquest darrer en commemoració del 20 aniversari de la mort de Jaume Provensal.

Els treballs seran presentats per Alfons Hereu, cineasta ganxó i membre de l’AFIC; el periodista i biògraf de Jaume Provensal, Josep Andújar i la pròpia Anna Vicens. A l’acte hi assistirà l’Alcalde, Carles Motas. L’activitat és amb accés lliure i té aforament limitat.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Esteu d’acord amb els tòpics empordanesos?

Hola, bon dia, benvolguts oients de Ràdio Capital. Ara feia dies que no us dedicava un comentari. Mireu, pensant-hi,...

Altres notícies