17 C
Pals
Diumenge, 20 abril 2025
- Publicitat -

Anuncien una querella contra l’alcalde de la Bisbal per l’1 d’octubre

La Fiscalia acorda presentar escrit de querella contra Lluís Sais i Puigdemont pels presumptes delictes de desobediència i prevaricació

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Anuncien una querella contra l'alcalde de la Bisbal per l'1 d'octubre
Loading
/

Fa uns instants acabem de conèixer que la Fiscalia Provincial de Girona es querella contra l’alcalde de la Bisbal Lluís Sais i Puigdemont pels presumptes delictes de desobediència i prevaricació amb motiu del referèndum de l’1-O.

Sais querella
Manel Magrinyà

Queda en mans del jutjat instructor si obre diligències i cita Lluís Sais en qualitat d’investigat. A mida que coneguem més detalls els incorporarem a una notícia que arriba tot just després de que acabem de conèixer que s’acaba d’arxivar la causa en principi pels mateixos fets contra Josep Piferrer alcalde de Palafrugell.

Lluís Sais va néixer a la Bisbal l’últim dia de l’any 1966. Forma part de la candidatura d’Esquerra Republicana de Catalunya a unes eleccions municipals per primera vegada el 1995. Ha estat alcalde de la Bisbal des de juny del 2007 fins el novembre del 2011 i en l’actualitat ho torna a ser-ho des del juny del 2015. És Diputat provincial i membre de la Permanent d’ERC de la Regional de Girona.

Declaracions de l’alcalde Lluís Sais en exclusiva per Ràdio Capital

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Més de 3.000 persones inauguren el festival Ítaca a l’Escala amb Ouineta, Ginestà i Goa Pop DJ’s

La tretzena edició del festival Ítaca ha començat amb força a l’Escala, on més de 3.000 persones han omplert la platja de Riells. L’acte inaugural, amb actuacions gratuïtes d’Ouineta, Ginestà i Goa Pop DJ’s, marca l’inici d’un cicle musical que culminarà amb l’Ítaca Sant Joan a l’Estartit, que ja ha venut gairebé totes les entrades.

Altres notícies