14.8 C
Pals
Dijous, 17 abril 2025
- Publicitat -

Torna l’Aplec de la Sardana de la Bisbal d’Empordà per celebrar la 60a edició

L'edició passada es va adaptar a les restriccions de la pandèmia i l'edició del 2020 no es va poder celebrar

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Després de celebrar una edició adaptada l’any passat i de no poder compartir aquesta diada l’any 2020 per la pandèmia, aquest diumenge el Passeig Marimon Asprer de la Bisbal d’Empordà acull el 60è Aplec de la Sardana. L’acte l’organitzen els Amics de la Sardana de la Bisbal i Comarca i l’Ajuntament del municipi.

El cartell inclou les actuacions de la Bisbal Jove, Montgrins, Jovenívola de Sabadell i la Principal de la Bisbal. L’acte se celebra de les 10 del matí a les 13:30 h i de les 16 h a les 20:30 h. L’edició d’enguany es dedica a Miquel Perxés i Cano, que havia estat membre de la junta dels amics de la sardana de la Bisbal i la Comarca.

La jornada inclourà un ampli ventall d’activitats paral·leles com tallers de bitlles catalanes, exhibició de puntaires, la XII Trobada de Col·leccionistes de Plaques de Cava i el Concurs de colles improvisades.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Lorde avança el seu nou disc amb ‘What Was That’

Lorde està de retorn i fa pocs dies va inaugurar un compte a Tiktok on va mostrar uns fragments d’una nova cançó que sembla que formarà part del seu esperat quart disc. Ara l’artista ha anat fins a Instagram per fer saber que aquest nou senzill es diu ‘What Was That’ i que arribarà molt

Altres notícies