13 C
Pals
Diumenge, 23 febrer 2025
- Publicitat -

Arnau presenta ‘Running far away’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La reflexió i la presa de consciència de la perspectiva adquireixen força en el nou single d’ARNAU, un tema que parla de la fugida com a possible única opció davant la por que les coses canviïn. Aquella sensació a la qual vols aferrar-te, aquella persona a la qual no vols molestar o aquella percepció de voler escapar per evitar mals majors. Unes sensacions que s’apoderen de nosaltres i sense adonar-nos, fugint, ens poden condemnar a la solitud.

El jove artista barceloní tornar a gravar a l’ArcticWave Studio, estudi dirigit pel productor y enginyer de so Carlos Dueñas (Zahara, Miss Caffeina, Maren…). Un tema que torna a sacsejar-nos i posa en joc els nostres daltabaixos emocionals a cop de sinceritat i autocrítica.

En l’àmbi visual també roman amb Affaire, un estudi d’art i disseny de Barcelona que compta amb participacions en projectes per a marques o artistes com Rosalía, Nathy Peluso, Paloma Wool o Carlota Guerrero, entre d’altres.

‘Running far away’ és una cançó que cedeix el seu protagonisme a un piano que fa de fil conductor presidida per una veu que no camina sola, ja que se li sumen uns cors que amalgamen aquella sonoritat més R&B (al més pur estil Sam Smith, clara influència ) que navega en la recerca de l’equilibri entre un punt senzill i commovedor. Les subdivisions de la bateria, juntament amb les marques fetes amb ‘rim click’ i la presència dels Toms ajuden a fer que el tema camini i vagi agafant forma i ritme. Guiades per unes línies senzilles de baix, s’afegeixen uns puntejos de guitarra que proporcionen profunditat al tema així com l’aparició d’alguns sintetitzadors que sustenten la coherència sonora.

L’entrada Arnau presenta ‘Running far away’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La pluja intenta aigualir el Carnaval de Pals, però les colles i la gent li planten cara

La Rua de la Disbauxa del carnaval de Pals va desafiar la pluja i va donar inici al Carnaval del Baix Empordà. Tot i el mal temps, les colles i el públic van mantenir l’esperit festiu. La festa va culminar al pavelló, amb la Colla Sense vàlvules, els Voltors i la Tustarrada com a guanyadores a millor carrossa, millor comparsa i millor colla d'animació. La polèmica sobre la seguretat dels desplaçaments segueix oberta.

Altres notícies