18.6 C
Pals
Dilluns, 25 novembre 2024
- Publicitat -spot_img

Arrenca la campanya de promoció del comerç local: #JoComproaTorroella

L'acció es concreta en el sorteig de 8 vals de compra per valor de 50 euros cadascun, per a bescanviar en els establiments (comerços i serveis) de Torroella de Montgrí

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: 2 minuts
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

L’Àrea de Promoció del Territori de l’Ajuntament de Torroella de Montgrí, en col·laboració amb l’associació de comerciants local  Montgrí Comerç, posa en marxa des d’aquest dissabte 3 de setembre i fins al 30 d’octubre la campanya #JocomproaTorroella per promocionar el comerç local a través de les xarxes socials. L’acció es concreta en el sorteig de 8 vals de compra per valor de 50 euros cadascun, per a bescanviar en els establiments (comerços i serveis) de Torroella de Montgrí.

Amb aquesta iniciativa es vol donar suport i difusió del comerç local, posant en valor els beneficis de comprar als establiments del municipi. Aquesta campanya s’emmarca en el pla d’accions que està implementant l’Ajuntament de Torroella de Montgrí per fer front als efectes de la COVID-19.

La regidora de comerç de Torroella de Montgrí, Dúnia Oliveras afirma que «El comerç de proximitat beneficia a tothom: es generen llocs de treball, la qualitat i el tracte és personalitzat, ajudem al creixement local i mantenim el poble viu», i afegeix també que «Aquesta campanya vol donar visibilitat a la feina ben feta dels nostres comerciants i incentivar la compra al municipi.»

Per tal de poder participar al sorteig s’ha de ser usuari de Facebook i Instagram, compartir una foto d’una compra local i complir amb els següents criteris:

A Facebook:

  • Ser seguidor del perfil oficial de l’Ajuntament al Facebook.
  • Penjar al perfil de Facebook de l’usuari, de manera pública, una fotografia del producte que hagin comprat a algun establiment de Torroella de Montgrí.
  • Etiquetar l’Ajuntament i l’establiment on s’ha fet la compra.
  • Afegir l’etiqueta #JoComproaTorroella

A Instagram:

  • Ser seguidor del perfil oficial de l’Ajuntament a l’Instagram
  • Penjar al perfil d’Instagram de l’usuari, de manera pública, (post, no story) una fotografia del producte que hagin comprat a algun establiment de Torroella de Montgrí.
  • Etiquetar l’Ajuntament i l’establiment on s’ha fet la compra.
  • Afegir l’etiqueta #JoComproaTorroella

Hi haurà vuit imatges guanyadores, quatre de Facebook i quatre d’Instagram. Els noms de les persones guanyadores es donaran a conèixer durant la setmana de l’1 al 7 de novembre de 2021, a través de les esmentades xarxes socials, així com a la web municipal, a més les bases del concurs estan publicades al web.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Palamós tapa la placa d’Ortega Monasterio després que l’hagin vinculat amb una trama de prostitució de menors

L'Ajuntament de Palamós ha tapat avui la placa que l'any 1984 el municipi va dedicar al músic José Luis Ortega Monasterio. És el compositor de l'havanera "El canó de Palamós" i d'altres com "El meu avi", que aquesta setmana un reportatge de TV3 (Sense Ficció) va vincular amb una xarxa d'explotació sexual de menors. 
- Publicitat -
- Publicitat -

Altres notícies

- Publicitat -