12 C
Pals
Divendres, 31 gener 2025
- Publicitat -

Arrenca la campanya #JoComproATorroella

Es farà el sorteig de 8 vals de compra per valor de 50 euros cadascun, per a bescanviar en els establiments (comerços i serveis) de Torroella.

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Àrea de Promoció del Territori de l’Ajuntament de Torroella de Montgrí, en col·laboració amb Montgrí Comerç, posa en marxa, des d’avui 1 de setembre i fins al 29 d’octubre, la campanya #JocomproaTorroella per promocionar el comerç local a través de Facebook i Instagram. L’acció es concreta en el sorteig de 8 vals de compra per valor de 50 euros cadascun, per a bescanviar en els establiments (comerços i serveis) de Torroella.

En el sorteig hi podran participar els usuaris d’aquestes dues xarxes socials que hagin compartit una foto amb qualsevol producte comprat als establiments de la vila. Hi haurà vuit imatges guanyadores, quatre de Facebook i quatre d’Instagram. Els noms es donaran a conèixer el 30 d’octubre en les mateixes xarxes.

Aquesta és una nova iniciativa de suport i difusió del comerç local de proximitat, que s’emmarca en el pla d’accions que està implementant l’Ajuntament de Torroella de Montgrí per fer front als efectes de la COVID-19.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img
00:12:02

Emma Stratton: “Que els Premis Enderrock incorporin una categoria de música clàssica és un pas endavant per visibilitzar el gènere”

I després d’uns mesos de la seva publicació el treball d’Emma Stratton, ‘Sydnesi’, ha estat nominat als Premis Enderrock com a ‘Millor disc de Música Clàssica i Contemporània’. Un disc que vol acostar la música clàssica a tots els públics. I per parlar de com estan anant aquests primers mesos i aquesta nominació ens ha visitat al Supermatí la mateixa artista, Emma Stratton.

Altres notícies