9.2 C
Pals
Divendres, 18 abril 2025
- Publicitat -

Arriba el “Rock d’estadi” amb Copa Lotus

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Després de cinc anys, Copa Lotus trenca el seu silenci discogràfic i es treu de la màniga Rock d’estadi (RGB Suports, 2021), el seu tercer llarga durada. Aquesta vegada els de Vilanova i la Geltrú han prioritzat tenir el control de la producció, que ha anat a càrrec de Vidal Soler, i han optat per gravar-lo pràcticament a casa (per mala sort del veïnat).

El resultat són 11 cançons de rock directes, amb l’honestedat de qui se sap de comarques però ja no es perd agafant el metro. Els referents queden ben difuminats en un còctel d’influències per posar a prova crítics de brotxa gorda i venedors d’enciclopèdies. Des del glam rock cromàtic de ‘Núñez i Navarro’ als amalgames de ‘Donant universal’; amb lletres per cantar a la plaça major d’un poble que no existeix com ‘Colònies 2003’ o la crònica fidedigna en que es converteix l’homònima ‘Rock d’estadi’.



L’entrada Arriba el “Rock d’estadi” amb Copa Lotus ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Verges representa dues vegades la Dansa de la Mort per primer cop en la seva història

La Dansa de la Mort de Verges s’ha representat dues vegades aquest Dijous Sant, en una edició que ha omplert els carrers del poble amb prop de 8.000 persones. Més de 450 veïns han participat en aquesta tradició d’origen medieval. L’organització treballa perquè la Processó sigui reconeguda com a patrimoni cultural immaterial de la humanitat.

Altres notícies