12.6 C
Pals
Dimecres, 2 abril 2025
- Publicitat -

Arriba la cinquena edició de la Nit en Blanc

S'aplega un ampli ventall d'activitats entre les sis de la tarda i la una de la matinada d'aquest dissabte

Pedro Ruiz Claveria
Pedro Ruiz Claveriahttps://contrastirigor.wordpress.com
Sóc de Calonge. Redactor a Ràdio Capital de l'Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Sant Feliu de Guíxols organitza aquest dissabte la cinquena edició de la Nit en Blanc, que aplega un ampli ventall d’activitats entre les sis de la tarda i la una de la matinada. És un esdeveniment impulsat pel comerç en el qual s’hi han anat concentrant totes aquestes activitats. Són propostes que van des d’activitats infantils, espectacles diversos, música al carrer, gastronomia o moda.

Un dels principals focus d’atenció és la passarel·la de moda que es fa pel Passeig. Dins de les activitats infantils, hi ha jocs de Lego gegant, també música, aparadors ballats, balcons ballats, una gran varietat d’oferta gastronòmica a diferents comerços ganxons, ambientació dels carrers, exhibicions de body painting al carrer, etcètera.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Miley Cyrus avança dos temes del nou disc i anuncia el senzill ‘End of the world’

Miley Cyrus publicarà el seu esperat àlbum d’estudi, Something Beautiful, el 30 de maig de 2025. Produït per Miley Cyrus i Shawn Everett, l’àlbum de 13 cançons anirà acompanyat d’una pel·lícula visual que s’estrenarà al juny. La pel·lícula està produïda per Miley Cyrus, XYZ Films i Panos Cosmatos en col·laboració amb Sony Music Vision, Columbia

Altres notícies