18.4 C
Pals
Dimarts, 8 abril 2025
- Publicitat -

Arriba ‘System Overload’ el nou senzill de The Crab Apples

Martí Saguer
Martí Saguerhttp://www.martiproduccions.com
Informàtic i apassionat de la ràdio. Em podeu escoltar totes les tardes a la Fòrmula Capital i al Supermatí donant la previsió meteorològica.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

‘System Overload’ és el tercer senzill que llença la banda The Crab Apples, després de ‘Vidas paralelas’ i ‘Spell’, i que formaran part del seu pròxim àlbum. L’estrena arriba juntament amb un original videoclip dirigit per la il·lustradora Lyona. És la segona vegada que treballa amb elles, i en aquest ens vol mostrar la relació de la societat amb la tecnologia a través del protagonisme de les xarxes socials.

El nou àlbum arriba després de dos anys del darrer LP, que va tenir com a gran èxit “Open your mind”

 

 

 

L’entrada Arriba ‘System Overload’ el nou senzill de The Crab Apples ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Una desena de restaurants del Baix Empordà obtenen el distintiu de la Guia Michelin 2025

Aquesta iniciativa vol posar en valor l’esforç i la qualitat de la cuina local, que es consolida com un referent gastronòmic al país.

Altres notícies