13.1 C
Pals
Dimarts, 1 abril 2025
- Publicitat -

Atorguen al càmping Begur la certificació Biosphere i esdevé el primer d’Europa en obtenir-la

Pedro Ruiz Claveria
Pedro Ruiz Claveriahttps://contrastirigor.wordpress.com
Sóc de Calonge. Redactor a Ràdio Capital de l'Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El Càmping Begur ha assolit una nova fita en el marc europeu, ja que s’ha convertit en el primer allotjament turístic del vell continent en obtenir el certificat de sostenibilitat ambiental Biosphere. Els propietaris del càmping han hagut de constatar el ferm compromís amb la protecció i conservació mediambiental per tal que l’Institut de Turisme Sostenible, institució que atorga aquest premi, reconegués la tasca feta pel citat allotjament.

El recinte, que arriba a l’extensió de 90.000m², compta amb 3.458 arbres, que majoritàriament són pins, i també hi destaquen els suros i les alzines. És el correcte manteniment d’aquesta flora el que ha permès el reconeixement de l’Institut de Turisme Sostenible. El segell té una durada, a priori, de tres anys, però està subjecte a revisions anuals.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img
00:30:41

Descobrint la riquesa gastronòmica del Mar i Muntanya amb Enric Herce

A través del llibre "Mar i Muntanya", Enric Herce ens convida a submergir-nos en un viatge per la tradició i la innovació culinària catalana. El seu treball no només ens ensenya a cuinar plats autèntics, sinó que també ens ajuda a comprendre la cultura i la història que s'amaga darrere de cada recepta. La cuina de Mar i Muntanya no és només una simbiosi de sabors del mar i la terra, és un patrimoni viu que continua evolucionant gràcies a la passió i dedicació de xefs com Enric Herce.

Altres notícies