12 C
Pals
Dimarts, 29 abril 2025
- Publicitat -

Avril Lavigne torna el 19 de setembre amb Head Above Wate

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La canadenca Avril Lavigne ha escrit una extensa carta als seus seguidors on explica que el proper 19 de setembre publicarà el seu nou senzill, Head Above Wate, la carta de presentació del seu cinquè disc.

El treball arribarà 5 anys des del darrer disc de l’artista que ha passat per la malaltia de Lyme, que la va deixar a casa lluitant per superar-la i ara es mostra contenta de poder seguir endavant i mostrar tot el que va escriure durant aquella dura etapa.

La cançó que presentarà és la primera que va escriure, quan sabia que podia perdre la vida amb la malaltia que patia i que la va fer sentir com si s’estigués ofegant a l’aigua i necessitava sortir del fons i respirar.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

El país es queda a les fosques

Aquest 28 d’abril de 2025, tota la península Ibèrica ha patit una apagada elèctrica sense precedents, afectant milions de persones. Al Baix Empordà, municipis com Palamós, Platja d’Aro i Palafrugell han activat protocols d’emergència per garantir serveis bàsics. A Catalunya, a les 21:00 s'havien recuperat el 41% del subministrament a la tarda. La causa principal sembla haver estatla desconnexió de la xarxa elèctrica europea, generant un desequilibri crític.​

Altres notícies