14.4 C
Pals
Dimecres, 2 abril 2025
- Publicitat -

‘Barcelona Tropical’ de Suu i Carlos Sadness, la cançó més radiada el setembre a la ràdio

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Després de 3 mesos on ‘Bye Bye’ d’Oques Grasses ha estat la cançó en català que més ha sonat a la ràdio catalana, Suu i Carlos Sadness agafen el relleu amb ‘Barcelona tropical’, una peça que els darrers mesos estava situada al top 3 inamovible fins que finalment ha fet al salt al primer lloc.

Stay Homas pugen fins el segon lloc amb ‘No vull baixar’, mentre que el tercer tema més sonat ha estat ‘Massa bé’ de Doctor Prats. ‘Bye Bye’ cau fins el quart lloc, seguit de la nova versió de ‘Vull estar amb tu’ d’Els Catarres i de ‘Ja no fa mal’ de La Fúmiga i Samantha, que creix respecte agost.

Bones pujades de Les Montses amb ‘Lliure’ (posició 8), Mosaic amb ‘Ets tu’ (número 9) i ‘Petar-ho’ d’Oques Grasses, que escala 13 llocs.

Hem d’anar fins a la plaça 18 per trobar la primera novetat, en aquesta ocasió per ‘Tot és més fàcil’, la col·laboració de Sara Roy amb Miki Núñez.

 

 

 

L’entrada ‘Barcelona Tropical’ de Suu i Carlos Sadness, la cançó més radiada el setembre a la ràdio ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Engeguen un model d’atenció a Girona per coordinar i treballar de manera conjunta els trastorns de salut mental

El projecte aposta per la col·laboració entre institucions públiques, entitats socials, universitats i agents del territori. Preveu actuacions innovadores i consolida Girona com a referent europeu en salut mental sense llarga estada psiquiàtrica.

Altres notícies