Vall d’Hebron Barcelona Hospital Campus va llançar el passat mes d’octubre la campanya ‘Amb tu, com a casa’, que té com a objectiu recaptar 880.000 euros per crear un nou Centre de Neonatologia Avançada. El projecte, que va comptar amb una aportació inicial de 250.000 euros per part de la Fundació Bancària “la Caixa”, contribuirà a situar el nadó i la seva família en el centre de l’atenció assistencial i potenciarà el Servei de Neonatologia com a referent internacional a través de l’assistència i la recerca.
Ara, Blaumut vol impulsar la campanya gràcies a la seva música. Per aquest motiu, el grup català ha creat i cedit la cançó “Com a casa” i el videoclip per conscienciar sobre les necessitats dels nens prematurs i les seves famílies i animar els ciutadans a fer donacions a la campanya. La cançó ja està disponible a Spotify i es pot comprar a Itunes i Google Play, així com a altres plataformes de venda i streaming digitals. Blaumut i la discogràfica Música Global cediran els beneficis a la campanya ‘Amb tu, com a casa’.