8.6 C
Pals
Diumenge, 22 desembre 2024
- Publicitat -

Caganer.com amplia el seu catàleg fins a les 700 figures amb personatges com Dani Olmo, Miki Núñez o Jimi Hendrix

El catàleg de Caganer.com incorpora mig centenar més de noves peces de personatges representatius del món de la música, la comunicació, l'esport i el món digital

Temps de lectura: 2 minuts
- Publicitat -spot_img

Caganer.com ha presentat aquest dimecres les seves noves creacions per a la temporada 2024-2025, amb gairebé mig centenar de figures noves que ampliaran un catàleg que ja suma 700 peces. L’empresa gironina, amb seu a Torroella de Montgrí, manté el seu compromís d’innovar cada any, convertint en caganers figures emblemàtiques del món de l’esport, la música, el cinema i la cultura.

Entre les novetats esportives destaquen Dani Olmo, fitxatge recent del FC Barcelona, i Vinicius Júnior, davanter del Reial Madrid. A més, s’hi afegeixen figures històriques com Pelé, Johan Cruyff i Diego Maradona, que es presenten amb les samarretes de les seves seleccions nacionals. L’atacant del Girona FC, Cristhian Stuani, i els germans Iñaki i Nico Williams, de l’Athletic Club, completen l’aposta per l’esport. En l’àmbit esportiu destaca la presència dels caganers dels regatistes dels sis equips que van participar a la Copa Amèrica de vela que ha tingut lloc aquest any a Barcelona; una noia practicant ioga, una figura fent paddle surf i tres versions diferents de motoristes. Complementa aquest apartat de la col·lecció la Mosca Sisa, mascota del Girona FC. Segons Marc Alós, escultor i membre de l’empresa, “el futbol és un dels sectors amb més demanda, especialment gràcies a la popularitat de clubs com el Barça, el Madrid i l’Athletic”.

En l’àmbit musical, destaca la incorporació dels quatre membres de The Beatles, representats en l’escena de Abbey Road. També s’han creat figures de Jimi Hendrix, caracteritzat per tocar la guitarra amb l’esquerra, i del cantant català Miki Núñez. Pel que fa al cinema i la televisió, els caganers d’aquest any inclouen personatges com Darth Maul (La Guerra de les Galàxies), Buzz Lightyear (Toy Story), Fiona (Shrek), i Robocop, entre d’altres. També s’incorporen figures més clàssiques com el Discòbol grec, el faraó Tutankamon i l’Home de Vitrubi, obra de Leonardo da Vinci.

També creix l’apartat d’oficis (aviador. ertzaintza i metge equipat amb Clyype®, un innovador dispositiu de protecció respiratòria), a part de de les peces dels periodistes i comunicadors Elisenda Carod i Toni Cruanyes. Completen l’apartat de novetats els caganers d’en Poppy, el gos fet de flors que hi ha instal·lat a tocar del Museu Guggenheim de Bilbao; el noi i la noia castellers; i els caganers tradicionals, amb versions de diferents mides (des dels 3 fins als 25 centímetres) i disponibles en ambdós sexes.

L’empresa també treballa per desestacionalitzar la figura del caganer. Marc Alós afirma que aquesta estratègia els ha portat a obrir botigues físiques a Barcelona, Madrid, Bilbao i Platja d’Aro. “Tenim botigues en llocs estratègics i això ens permet arribar a més públic. A més, la nostra botiga online segueix creixent i distribueix caganers arreu del món”, explica Alós.

Un dels reptes de Caganer.com ha estat mantenir viu l’interès per aquestes figures tradicionals. L’èxit de vendes dels caganers de Messi amb la Pilota d’Or i de Donald Trump, així com la popularitat de figures clàssiques com el pagès amb barretina, demostra que el producte segueix tenint una gran acceptació. “Cada temporada treballem per afegir novetats i respondre a les demandes del mercat. No ens posem límits perquè volem mantenir la col·lecció viva i interessant”, conclou Alós.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Altres notícies