12.6 C
Pals
Divendres, 18 abril 2025
- Publicitat -

Calonge i Sant Antoni inicia la 25ª edició de l’Estiu Actiu

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Ajuntament de Calonge i Sant Antoni va donar el tret de sortida a l’Estiu Actiu 2021 dissabte, amb un espectacle de la companyia Alea Teatre, al qual van assistir 500 persones, omplint el paratge del Collet de Sant Antoni, exhaurint totes les entrades disponibles. També van presenciar l’acte inaugural diferents regidors de l’equip de govern de l’Ajuntament de Calonge i Sant Antoni.

L’Estiu Actiu, que compleix el seu 25è aniversari, té programades més de 700 activitats destinades tant a la població local, com al turisme i a les famílies amb segones residències dins del territori.

També destaca la creació del nou festival F-estiu, que se centrarà en el jazz, la clàssica, el pop i la música tradicional catalana. Aquest nou festival tindrà lloc el 24 de juliol amb un concert de Sopa de Cabra al paratge del Collet i també s’homenatjarà el compositor i director d’orquestra Antoni Ros-Marbà, que ha estat nomenat fill adoptiu del municipi empordanès.

El 6 d’agost actuaran Neus Mar i Nito Figueras a la placeta d’Es Monestir. La resta dels concerts tindran lloc al castell, sempre a les 22 h: Judit Neddermann, el 13 d’agost; Albert Guinovart, el 14 d’agost; Andrea Motis, el 19 d’agost, i La Locomotora Negra, el 21 d’agost.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Lorde avança el seu nou disc amb ‘What Was That’

Lorde està de retorn i fa pocs dies va inaugurar un compte a Tiktok on va mostrar uns fragments d’una nova cançó que sembla que formarà part del seu esperat quart disc. Ara l’artista ha anat fins a Instagram per fer saber que aquest nou senzill es diu ‘What Was That’ i que arribarà molt

Altres notícies