16.8 C
Pals
Dissabte, 26 abril 2025
- Publicitat -

Caminada a Castell d’Aro per demanar la llibertat dels presos polítics

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Iniciativa de la societat civil de demanar l’alliberament dels consellers i de Jordi Cuixart i Jordi Sànchez. A Castell d’Aro, organitzen aquest diumenge la Caminada de la Dignitat, una activitat que té com a punt de sortida i arribada la plaça Poeta Sitjà. Començarà a les deu del matí i resseguirà la coneguda com a Ruta de les Fonts. Serà un recorregut d’uns sis quilòmetres pensat per a un públic familiar. És una activitat oberta, de manera que no cal inscriure-s’hi. Es recomana dur esmorzar i calçat còmode. Els donatius s’ingressaran íntegrament a la caixa de solidaritat per la llibertat dels presos polítics.

També aquest diumenge, en motiu de l’Aplec de Santa Caterina s’escenificarà la creació de la Taula per la Llibertat i la Democràcia, que agrupa tots els partits i entitats sobiranistes de Torroella.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La Fundació Jordi Comas Matamala celebra 10 anys amb el lliurament dels Premis T de Turisme

La Fundació Jordi Comas Matamala ha celebrat el seu desè aniversari a Platja d’Aro amb el lliurament dels VIII Premis T de Turisme. Durant l'acte, els directors de la Fundació van fer un balanç de la dècada i van presentar les activitats previstes. També es va reconèixer la trajectòria de figures destacades del sector turístic de la Costa Brava.

Altres notícies