Castell-Platja d’Aro busca potenciar el comerç local amb una iniciativa de la regidoria de Promoció Econòmica per donar visibilitat als diversos sectors comercials i de serveis del municipi, que des de primer de juny poden reobrir. La campanya comença amb un espot audiovisual amb localitzacions i protagonistes reals de la restauració, el comerç o l’allotjament i representat també els tres nuclis de la població: Castell d’Aro, Platja d’Aro i S’Agaró. El principal lema de la campanya és: “Donem suport als negocis locals, perquè la nostra gent és la nostra força”.
També en l’àmbit del comerç des de finals de maig està vigent la iniciativa del distintiu Punt Blanc, una acreditació per a comerços i serveis que poden lluir a partir d’una declaració de responsabilitat dels comerços que assumeixen la implantació de les mesures establertes en els protocols del Ministeri de Sanitat i la Generalitat de Catalunya. Una iniciativa de la Cambra de Comerç de Sant Feliu de Guíxols, l’Ajuntament i l’Associació d’Empresaris ADEM.
Properament també es presentarà targeta AROimpulsa com a eina de dinamització i foment del comerç local de fidelització i comunicació amb els clients, amb la voluntat d’ajudar a incrementar les vendes i el benefici del establiment, integrant també serveis municipals i premiant els usuaris amb descompte directes o amb sistema de punts, que es poden utilitzar per pagar les seves properes compres, etc. Aquesta eina de fidelització tindrà dos formats: targeta física (2.000 unitats) i la versió en aplicació per a dispositius mòbil més pràctica i sostenible per a dispositius Android i iOS.