12 C
Pals
Dimecres, 2 abril 2025
- Publicitat -

Així serà el nou carril bici que unirà Palafrugell amb Calella i Llafranc

L'Ajuntament haurà d'expropiar alguns terrenys agrícoles al costat de l'autovia per poder executar les obres.

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Així serà el nou carril bici que unirà Palafrugell amb Calella i Llafranc
Loading
/

Un carril bici unirà Palafrugell amb les platges i els nuclis de Calella i Llafranc en els propers mesos, tal i com informa el Diari de Girona i segons ha pogut confirmar Ràdio Capital. Segons han explicat des de la regidoria d’urbanisme de l’Ajuntament, es posarà a licitació aviat i estarà a punt a l’inici de la pròxima temporada turística.

L’Ajuntament haurà d’expropiar alguns terrenys agrícoles al costat de l’autovia per poder executar les obres. Segons ha explicat a Ràdio Capital l’alcalde de Palafrugell, Josep Piferrer, “no representen cap mena de problema perquè no hi ha res urbà i tenen un cost bastant assumible”. Tot i així, en un principi havien previst que fossin 30 els metres per tal de poder fer altres actuacions.

 

Com serà el carril bici?

En concret, el carril tindrà 3 metres d’amplada i 2.543 metres de llarg, que aniran pel costat sud de la GIV-6546, des de la rotonda que dona a l’avinguda del mar fins a l’últim giratori de l’autovia, que permet girar cap a Calella o cap a Llafranc.

A més a més, entre la vorera i el carril bici hi haurà alzines aliniades i arbustos. També es crearà un sistema de reg soterrat i un gual inundable i una passera de fusta, ja que passarà per la riera de la Vila Seca i la riera de l’Aubí.

 

 

 

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La formació professional, clau per a l’ocupació juvenil a les comarques gironines

La jornada organitzada per la Federació d’Organitzacions Empresarials de Girona ha destacat la importància de la formació professional com a via per aconseguir ocupació juvenil estable. A través d’exemples com el model suís, es va evidenciar que la formació pràctica i especialitzada és una opció de futur per a molts joves a la regió.

Altres notícies