6 C
Pals
Dimecres, 5 febrer 2025
- Publicitat -

Platja d’Aro crea la “Champions” de les carrosses de carnaval

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El municipi, en els darrers anys, ha celebrat una rua de primavera amb la participació de diferents colles de la zona. Segons Ràdio Platja d’Aro, l’any passat ja es va intentar organitzar una desfilada similar a la prevista per aquest abril, però per diferents motius no es va poder dur a terme. L’esdeveniment d’enguany coincidirà amb el llarg pont de l’1 de maig, pel que s’espera una àmplia participació per part dels visitants.

Si la rua serà concurs o no, el nombre de participants i la seva procedència, així com el nom de la rua i quin serà el format de la desfilada, són detalls que coneixerem en les pròximes setmanes. El que si sabem, és que la rua s’engloba dins la nova estratègia de projecció del Carnaval de Castell-Platja d’Aro com “El Carnaval dels Carnavals”.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Roba Estesa anuncien el seu comiat

Roba Estesa han emès un comunicat a les seves xarxes socials anunciant el seu final després de més de 10 anys de trajectòria. Fa tot just un any publicaven el disc “De lo bo, lo millor”. El grup explica que: “Durant més de deu anys hem estès la roba perquè tothom la veiés, perquè tothom

Altres notícies