13 C
Pals
Diumenge, 23 febrer 2025
- Publicitat -

Castell-Platja d’Aro surt del toc de queda

La Generalitat actualitza els municipis que surten del llistat de poblacions amb toc de queda, i un d'ells és al Baix Empordà

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Els nous canvis a la llista dels municipis amb toc de queda afecten el Baix Empordà. A partir d’aquesta nit de dijous a divendres, Castell-Platja d’Aro, ja no tindrà toc de queda.

El canvi s’aplicarà divendres mateix, dia 30 de juliol, si el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya ho aprova. D’aquesta manera deixarà de tenir un toc de queda entre la una de la nit i les sis del matí.

Amb aquest nou canvi, ja són tres les setmanes que alguns municipis del Baix Empordà porten amb confinament domiciliari nocturn. Entre ells hi ha la Bisbal d’Empordà, Palafrugell, Palamós, Calonge i Sant Antoni, Santa Cristina d’Aro, Sant Feliu de Guíxols i Torroella de Montgrí.

- Publicitat -
- Publicitat -

1 COMENTARI

Comments are closed.

- Publicitat -spot_img

La pluja intenta aigualir el Carnaval de Pals, però les colles i la gent li planten cara

La Rua de la Disbauxa del carnaval de Pals va desafiar la pluja i va donar inici al Carnaval del Baix Empordà. Tot i el mal temps, les colles i el públic van mantenir l’esperit festiu. La festa va culminar al pavelló, amb la Colla Sense vàlvules, els Voltors i la Tustarrada com a guanyadores a millor carrossa, millor comparsa i millor colla d'animació. La polèmica sobre la seguretat dels desplaçaments segueix oberta.

Altres notícies