14.2 C
Pals
Dissabte, 26 abril 2025
- Publicitat -

Chris Martin ofereix un concert en streaming per recaptar fons pel coronavirus

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La situació de confinament que viu tot el món per la crisi del coronavirus també deixa bons moments, un d’ells el concert en streaming que el cantant de Coldplay Chris Martin va oferir la passada nit (hora catalana) en directe des de casa seva i on el podem veure interpretant durant uns 30 minuts les cançons que els seus seguidors li demanaven a través d’Instagram.

El concert era benèfic i estava emmarcat a dins de la iniciativa “Together at home” liderada per la OMS i Global Citizen.

Durant els minuts que va durar el concert vam poder escoltar temes com ‘Yellow’, ‘A sky full of stars’, ‘Trouble’, ‘Viva la vida’, ‘Green eyes’ i fins i tot una versió de ‘Life on Mars’ de David Bowie.

El següent en sumar-se a aquesta iniciativa serà John Legend.

L’entrada Chris Martin ofereix un concert en streaming per recaptar fons pel coronavirus ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La Bisbal impulsa un pla d’inserció laboral en el marc de Treball als Barris

El programa, dins del projecte Treball als Barris, ofereix itineraris personalitzats, formació i tallers itinerants. L’objectiu és acompanyar les persones empadronades a la ciutat que busquen feina o volen millorar la seva situació professional.

Altres notícies