16.2 C
Pals
Divendres, 25 abril 2025
- Publicitat -

Clara Peya estrena ‘Ni el mar’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Després d’estrenar La Niña el passat 13 de novembre, Clara Peya ens porta Ni el mar, el segon single de Perifèria.

En aquesta cançó, que compta amb una delicadesa singular, es torna a sentir la connexió entre Clara Peya i Henrio (Enric Verdaguer), cantant d’aquest nou àlbum de la pianista. La mescla de l’arranjament de piano amb la veu càlida i calmada construeixen un paisatge reconfortant, gairebé com si es tractés d’una nana.

En aquest maridatge orgànic entre música i lletra, el concepte cobra vida: la idea d’un món utòpic lliure de sistemes i estructures salvatges, que es dilueix i perd el sentit si no pots compartir-lo amb els teus.

L’entrada Clara Peya estrena ‘Ni el mar’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La Bisbal impulsa un pla d’inserció laboral en el marc de Treball als Barris

El programa, dins del projecte Treball als Barris, ofereix itineraris personalitzats, formació i tallers itinerants. L’objectiu és acompanyar les persones empadronades a la ciutat que busquen feina o volen millorar la seva situació professional.

Altres notícies