La promotora musical Clipper’s ha anunciat aquest dimecres l’adquisició del certamen d’estiu de la Costa Brava White Summer Festival i la incorporació en el catàleg i marques de l’empresa musical. En un comunicat han explicat que l’adquisició forma part d’una estratègia de “creixement” de la divisió de festivals i esdeveniments de Clipper’s. La promotora té intenció de reforçar l’oferta musical en les properes edicions del festival i expandir tant la marca White Summer com el model de festival i la personalitat més enllà de la Costa Brava.
El White Summer se celebra tradicionalment a la masia de Mas Gelabert a Pals, on s’ofereix una gran varietat d’ofertes comercials i gastronòmiques, combinades amb concerts acústics, espectacles de circ, teatre i dansa. Aquesta combinació aconsegueix reunir anualment prop de 100.000 assistents durant el mes d’agost. Les xifres demostren que el festival s’ha consolidat com un dels destacats festivals-market del país que ofereix “la millor versió de la cultura, el disseny, la gastronomia i el talent musical emergent”.
Al llarg d’un mes el certamen ofereix activitats per a totes les edats i una selecció d’emprenedors, gastronomia, concerts i espectacles. Cada any reuneix uns 100.000 assistents.