8.1 C
Pals
Dilluns, 24 febrer 2025
- Publicitat -

Coldplay presenten el vídeo de ‘Champion of the world’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Coldplay continuen amb la promoció del seu disc “Everyday life” i després de l’estrena del videoclip de ‘Cry cry cry’ ara presenten el de ‘Champion of the world‘, una de les cançons més escoltades juntament amb ‘Orphans’.

El vídeo es va gravar a Los Angeles i l’ha dirigit la francesa Cloé Bailly, que explica que tracta sobre el poder màgic que tenen els nens per desconnectar de la realitat i introduir-se en el seu propi món.

Per altra banda el grup ha estrenat un EP en acústic “Coldplay Reimagined” amb un breu documental, on Chris i Jonny interpreten tres cançons del disc. Es pot veure a Apple Music.

 

L’entrada Coldplay presenten el vídeo de ‘Champion of the world’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

El saben aquell que diu…

Hi va haver una època que els acudits es situaven sempre a Lepe. Us en recordeu d’aquell que deia:...

Altres notícies