11.1 C
Pals
Divendres, 11 abril 2025
- Publicitat -

Comencen les obres de la rotonda de Torrent

Els treballs tenen un pressupost de 314.000 euros i un termini d’execució de 5 mesos

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El Departament de Territori i Sostenibilitat ha començat les obres a la GI-652, a Torrent, per construir una rotonda a l’accés al municipi. Els treballs tenen un pressupost de 314.000 euros i un termini d’execució de 5 mesos.

La nova rotonda tindrà 46 metres de diàmetre i una calçada de 8 metres amb 2 carrils. Les obres inclouran els moviments de terres, ferms i drenatges, una senyalització horitzontal, vertical i d’orientació, l’abalisament i les barreres de seguretat.

Mentre durin les obres, hi haurà afectacions al trànsit i desviaments provisionals.

L’inici d’aquestes obres coincideix amb unes altres que han començat recentment i que suposaran la ceació d’una nova rotonda a Ullà. De fet, totes dues actuacions van ser adjudicades per la Generalitat just abans de l’aplicació de l‘article 155 de la Constitució.

La Generalitat adjudica les rotondes d’Ullà i Torrent abans de l’article 155

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Gairebé 110.000 persones han seguit els partits del Girona en només 8 mesos a les transmissions de Ràdio Capital i Montiliving

El projecte Dia de Partit ha consolidat la seva presència a Twitch amb un èxit rotund. Des del seu llançament el 15 d’agost, coincidint amb l’inici de la temporada, el canal ha acumulat 81.318 espectadors únics i ha superat les 109.500 visualitzacions en directe.

Altres notícies