16.5 C
Pals
Divendres, 18 abril 2025
- Publicitat -

Comencen les obres de millora de l’Skatepark de Palafrugell

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquesta setmana s’han iniciat les obres de la primera fase de construcció de l’skatepark de Palafrugell, unes obres que es desenvoluparan per actualitzar i millorar l’actual instal·lació que hi havia fins ara. La reforma té lloc a la parcel·la que es troba situada a la zona d’esbarjo ubicada entre els carrers Fermí Vergés, Rambla de Ramir Deulofeu i Avinguda Garcia Lorca.

Aquest projecte inclou la construcció de diversos mòduls de formigó, que substituiran als que hi havia fins ara que eren de fusta, evitant així les despeses de manteniment i els possibles desperfectes. Aquesta actuació permetrà obtenir noves rampes i noves possibilitats de cara als usuaris. Els blocs es col·locaran a diferents alçades per a destinar-los a la pràctica d’skating amb una major seguretat. L’objectiu és que estigui dissenyat amb la intenció de satisfer les necessitats de tota la gent que vulgui practicar skating, des del nivell principiant fins al nivell més avançat, de manera que serà un equipament pensat i destinat a una ampla franja d’edats, que podrà ser utilitzada des dels més joves que comencen a practicar aquest esport fins als més grans.

D’aquesta manera, un cop finalitzi la totalitat de l’obra, que es realitzarà en dues fases, Palafrugell disposarà d’un skatepark amb una superfície total de 1.250 metres quadrats. El termini d’aquestes tasques és de 6 setmanes i el cost de la primera fase del projecte és d’uns 36.000 euros aproximadament.

 

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Verges representa dues vegades la Dansa de la Mort per primer cop en la seva història

La Dansa de la Mort de Verges s’ha representat dues vegades aquest Dijous Sant, en una edició que ha omplert els carrers del poble amb prop de 8.000 persones. Més de 450 veïns han participat en aquesta tradició d’origen medieval. L’organització treballa perquè la Processó sigui reconeguda com a patrimoni cultural immaterial de la humanitat.

Altres notícies