13 C
Pals
Dijous, 27 febrer 2025
- Publicitat -

Comencen les obres dels carrers de la Creu i de Sant Domènec

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols comença les obres dels carrers de la Creu i de Sant Domènec. Es tracta de dues vies paral·leles que desemboquen al passeig. Les obres situaran el paviment i les voreres a un sol nivell per prioritzar el pas de les persones respecte als vehicles. També serviran per renovar tots els serveis soterrats que el consistori considera que estan “obsolets”. A més, se soterraran línies elèctriques i telefòniques.

S’actua conjuntament en els dos carrers per escurçar terminis i acabar les obres al mes de febrer. Durant aquests mesos, els carrers quedaran tallats en els trams de les obres. Tot i així, les primeres setmanes podran passar-hi els veïns que tenen el garatge. L’actuació té un cost total de 280.000 euros.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Marco Sangiorgio: “Volem revaloritzar la cuina amb la carn de senglar”

Arriba la 14a edició de la Senglanada aquest proper diumenge 2 de març a Cruïlles. Un esdeveniment gastronomic que té com a element central de la trobada el senglar. I per parlar de la proposta i les activitats que hi podrem fer ens ha visitat al Supermatí un dels membres de la organització d’aquest esdeveniment, Marco Sangiorgio.

Altres notícies