7 C
Pals
Dijous, 26 desembre 2024
- Publicitat -

Ajuntaments i Consell del Baix Empordà refermen la seva aposta per la marca EMPORDÀ

La Comissió Turística del Baix Empordà s'ha reunit aquesta setmana i ha donat el vistiplau a les accions de promoció conjuntes per al 2021

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: 2 minuts
- Publicitat -spot_img

La Comissió Turística del Baix Empordà, formada pels regidors de Turisme dels municipis i el Consell Comarcal, s’ha reunit aquesta setmana telemàticament per aprovar el pla d’accions per al 2021. Entre els principals objectius que es plantegen per aquest any, destaca una reafirmació de l’aposta pel desplegament de la marca Empordà per aglutinar tota l’oferta turística del conjunt de la comarca sota els ítems de qualitat, sostenibilitat i accessibilitat.

Les accions continuaran sent conjuntes amb l’Alt Empordà per així posar en valor la riquesa del territori, els seus valors i tot el potencial que ofereix al visitant, des dels diversos  vessants: cultural, de lleure, gastronòmica, esportiva o l’estrictament turística. La Comissió busca dirigir-se cap al visitant de proximitat, per mostrar-li tot el que pot oferir-li l’Empordà, els 104 municipis amb una gran oferta i molt diversificada.

Per aquesta raó, la Comissió vol reorientar l’activitat turística cap a un model més sostenible i responsable. També, busquen establir un marc permanent de col·laboració i de diàleg amb el sector privat, ja que és imprescindible per ajudar a millorar el model actual, i s’executaran diferents accions per fer-ho possible.

En aquest sentit, es continuarà amb el Pla d’Accessibilitat i s’amplia pel que fa als adherits, un pla pioner a escala de país que busca un turisme a l’abast de tothom i, al mateix temps, dona un toc diferenciat i de valor afegit a l’oferta del Baix Empordà.

Finalment, el vicepresident primer del Consell Comarcal i conseller de Turisme, Xavier Dilmé, assenyala que sector privat i administracions públiques han d’anar de la mà. De fet, ha afirmat que “aquesta és la voluntat, i per això crearem aquesta tercera branca de la Comissió Turística del Baix Empordà que aplegui en una taula els representants dels diferents sectors del turisme i el Consell.” A més, explica que actualment centraran les estratègies i actuacions en la marca EMPORDÀ.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Fila Indie 4×12 – Especial Nadal

TRACKLIST BLEACHERS – MERRY CHRISTMAS, PLEASE DON’T CALL PHOEBE BRIDGERS – CHRISTMAS SONG FLEET FOXES – WHITE WINTER HYMNAL HAIM – HALLELUJAH THE 1975...

Altres notícies