13.4 C
Pals
Dissabte, 26 abril 2025
- Publicitat -

Concentració davant la comissaria de la Guàrdia Civil a Palamós

Un centenar de persones s'han concentrat per mostrar el seu rebuig a la Guàrdia Civil, mentrestant el partit de Ciutadans ja ha donat suport al cos policial

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Un centenar de persones s’han concentrat aquest divendres al vespre davant de la comissaria de la Guàrdia Civil al municipi de Palamós. Els manifestants volien demostrar el seu rebuig llançant espardenyes contra els agents.

Sota el lema “Espardenyada a la Caserna” els concentrats han llançat sabates davant d’un fort dispositiu policial que protegia l’immoble.

 

Fins al lloc dels fets també s’hi va traslladar el CDR palamosí que es va sumar a la convocatòria de Taula per la República a Palamós. Els concentrats van arribar amb nassos de pallasso i també amb pancartes que hi deien “Fora les forces d’ocupació”, entre altres lemes.

D’altra banda, el partit polític de Ciutadans a Palamós, ja ha mostrat el seu rebuig a l’acció i ha donat tot el seu suport a les forces de seguretat.

 

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La Bisbal impulsa un pla d’inserció laboral en el marc de Treball als Barris

El programa, dins del projecte Treball als Barris, ofereix itineraris personalitzats, formació i tallers itinerants. L’objectiu és acompanyar les persones empadronades a la ciutat que busquen feina o volen millorar la seva situació professional.

Altres notícies