14.7 C
Pals
Diumenge, 23 febrer 2025
- Publicitat -

Condol per l’atac del Manchester Arena

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Diversos ajuntaments del Baix Empordà han convocat a la ciutadania a assistir a un minut de silenci davant dels respectius consistoris. L’Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols ha expressat en un comunicat el condol per aquest atemptat i el seu suport i solidaritat amb la ciutat de Manchester i les famílies de les víctimes. “Cap tipus de violència pot tenir una justificació ni pot estar darrere de cap idea”, sentencia el consistori ganxó. A Palafrugell, unes vuitanta persones s’han reunit davant de l’Ajuntament a les 12 del migdia. Palamós també s’hi ha sumat fent una crida “per la pau, per la llibertat, per la democràcia i per la vida”.

Un terrorista suïcida va provocar ahir a la nit la mort d’almenys 22 persones en fer explotar un artefacte al costat de l’estadi Manchester Arena quan s’estava acabant el concert de la cantant de pop nord-americana Ariana Grande. La policia de Manchester ha informat de seixanta ferits.

 

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La pluja intenta aigualir el Carnaval de Pals, però les colles i la gent li planten cara

La Rua de la Disbauxa del carnaval de Pals va desafiar la pluja i va donar inici al Carnaval del Baix Empordà. Tot i el mal temps, les colles i el públic van mantenir l’esperit festiu. La festa va culminar al pavelló, amb la Colla Sense vàlvules, els Voltors i la Tustarrada com a guanyadores a millor carrossa, millor comparsa i millor colla d'animació. La polèmica sobre la seguretat dels desplaçaments segueix oberta.

Altres notícies