13.1 C
Pals
Dimarts, 1 abril 2025
- Publicitat -

Confinats els veïns de diversos carrers Sant Feliu per una fuita de gas

Els bombers, la policia local i membres de l'empresa de subministrament estan fent registres per si hi ha alguna fuita de gas

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Les autoritats d’emergències han confinat aquesta tarda a casa seva els veïns de l’avinguda Canàries i diversos carrers de la zona, a Sant Feliu de Guíxols. El motiu ha esta una fuita de gas en una rasa d’obres.

L’alerta l’han donat diversos veïns, que han notat una forta olor de gas. Cap a les 9 del vespre, la companya de subninistrament ha trobat el punt de la fuita i l’ha tancat. Els veïns confinats han pogut sortir de casa seva.

La policia ha tallat el trànsit a l’Avinguda Canàries amb el carrer Pamplona, però l’ha reobert un cop s’ha resolt la situació.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img
00:30:41

Descobrint la riquesa gastronòmica del Mar i Muntanya amb Enric Herce

A través del llibre "Mar i Muntanya", Enric Herce ens convida a submergir-nos en un viatge per la tradició i la innovació culinària catalana. El seu treball no només ens ensenya a cuinar plats autèntics, sinó que també ens ajuda a comprendre la cultura i la història que s'amaga darrere de cada recepta. La cuina de Mar i Muntanya no és només una simbiosi de sabors del mar i la terra, és un patrimoni viu que continua evolucionant gràcies a la passió i dedicació de xefs com Enric Herce.

Altres notícies