12.6 C
Pals
Dimecres, 2 abril 2025
- Publicitat -

Debut convincent de Badosa a Madrid

La de Begur s'ha desfet de la russa Kudermétova en dos sets, i per la via ràpida

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Amb el seu flamant número 2 del rànquing mundial acabat d’estrenar, la baixempordanesa ha començat amb bon peu en el torneig de Madrid.

Badosa s’ha desfet de la russa Kudermétova en dos sets, i per la via ràpida.

L’inici ha estat una mica titubejant, però mica en mica la qualitat de la begurenca s’ha anat imposant amb cops precisos i contundents que la russa no podia contrarestar. 6 a 3 en la primera mànega a favor de la segona millor raqueta del tennis actual.

El segon set ha estat un monòleg de la Paula, amb un alt percentatge de punts guanyats amb primers serveis, i Kudermétova s’ha desinflat completament i ha acabat cedint per un dur 6 a 0.

Dissabte, en segona ronda, Simona Halep espera una Badosa que en l’horitzó d’aquest Open de Madrid albira noms de la talla de Gauff, Jabeur o Sabalenka com a potencials rivals en el seu camí cap a la final.

 

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Miley Cyrus avança dos temes del nou disc i anuncia el senzill ‘End of the world’

Miley Cyrus publicarà el seu esperat àlbum d’estudi, Something Beautiful, el 30 de maig de 2025. Produït per Miley Cyrus i Shawn Everett, l’àlbum de 13 cançons anirà acompanyat d’una pel·lícula visual que s’estrenarà al juny. La pel·lícula està produïda per Miley Cyrus, XYZ Films i Panos Cosmatos en col·laboració amb Sony Music Vision, Columbia

Altres notícies