17 C
Pals
Divendres, 18 abril 2025
- Publicitat -

Desallotjats 26 veïns de Palafrugell per una fuita de gas

La fuita de gas la va causar un cremador d'una cuina de butà

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Fotografia: imatge d’arxiu

Els Bombers van desallotjar un bloc de veïns de Palafrugell després de lectures positives de gas a l’edifici. Els Bombers van rebre l’avís a les 20.58 h d’aquest divendres. Segons van explicar els agents a través de Twitter, era un bloc de l’Avinguda Costa Brava.

La fuita de gas la va causar un cremador d’una cuina de butà. En veure la situació, els Bombers van desallotjar als 26 veïns i veïnes i van tancar i ventilar la finca. Menys d’una hora més tard, a les 21.47 h, els Bombers  van anunciar que els veïns ja tornaven a ser a casa seva.

Hi van treballar dues dotacions dels Bombers.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Verges representa dues vegades la Dansa de la Mort per primer cop en la seva història

La Dansa de la Mort de Verges s’ha representat dues vegades aquest Dijous Sant, en una edició que ha omplert els carrers del poble amb prop de 8.000 persones. Més de 450 veïns han participat en aquesta tradició d’origen medieval. L’organització treballa perquè la Processó sigui reconeguda com a patrimoni cultural immaterial de la humanitat.

Altres notícies