Els Mossos d’Esquadra han detingut a Flaçà el presumpte autor del crim de la dona de Torroella de Montgrí. Tal com ha avançat el Diari de Girona, el detingut és la parella de la dona que va aparèixer morta en un camí de la Gola del Ter. Els investigadors han localitzat l’home a Flaçà a quarts de dotze. Els Mossos han estat investigant aquest cas com un crim masclista.
El Govern ha acabat comptabilitzant aquest assassinat com un nou cas de violència masclista. En un comunicat, el Departament d’Igualtat i Feminismes ha remarcat que amb aquesta ja són quatre les víctimes per violència masclista aquest any a Catalunya. El departament ha expressat el seu més sentit condol i escalf a l’entorn de la dona assassinada i als veïns i veïnes de la localitat.
Cal recordar que aquest dilluns es va fer un minut de silenci a la plaça de la Vila de Torroella de Montgrí en record de la víctima, que feia més de 10 anys que vivia al municipi. L’Ajuntament ha decretat dos dies de dol, durant els quals la bandera de la casa de la vila onejarà a mig pal.
Desenes de persones es concentren per reclamar justícia per la veïna assassinada de Torroella