12 C
Pals
Diumenge, 23 febrer 2025
- Publicitat -

Detenen in fraganti un home que estava robant en una botiga de Palafrugell

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Els Mossos d’Esquadra i agents de la Policia Local de Palafrugell van detenir diumenge 3 de desembre un home de 26 anys veí de Palamós com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força.

Segons la versió policial, cap a quarts de tres de la tarda, la Policia Local de Palafrugell va rebre una trucada informant que una persona estava intentant robar en un establiment del municipi.

En arribar, els policies van trobar un forat d’un metre quadrat aproximadament en una paret de l’establiment que dona al vestíbul d’una altra finca. Des d’allà havien entrar a la botiga.

L’interior del negoci estava regirat i faltaven alguns ordinadors.

Després, a la primera planta de l’edifici del costat van detenir un dels autors del robatori.

La investigació continua oberta i no es descarten més detencions.

El detingut té diversos antecedents i va passar el dia 4 de desembre a disposició del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de la Bisbal d’Empordà. Es va decretar la seva llibertat.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La pluja intenta aigualir el Carnaval de Pals, però les colles i la gent li planten cara

La Rua de la Disbauxa del carnaval de Pals va desafiar la pluja i va donar inici al Carnaval del Baix Empordà. Tot i el mal temps, les colles i el públic van mantenir l’esperit festiu. La festa va culminar al pavelló, amb la Colla Sense vàlvules, els Voltors i la Tustarrada com a guanyadores a millor carrossa, millor comparsa i millor colla d'animació. La polèmica sobre la seguretat dels desplaçaments segueix oberta.

Altres notícies