13.3 C
Pals
Dissabte, 29 març 2025
- Publicitat -

Detingut un menor acusat de robar a Vall-llobrega

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La Policia Local de Palamós va detenir ahir per la matinada un menor d’edat com a presumpte autor de diversos robatoris patits els darrers dies a Vall-llobrega, segons ha informat el Diari de Girona. Els fets es van produir cap a un quart de sis del matí quan una patrulla va observar un noi que caminava pel carrer d’Àngel Guimerà, a Palamós, i que coincidia amb la descripció feta del suposat autor d’una sèrie de robatoris a Vall-llobrega.

Segons l’emissora local del municipi, quan va veure que la patrulla policial s’aproximava, el jove va intentar fugir corrents. Els agents, però, el van acabar interceptant i després d’escorcollar-lo li van trobar: tornavisos, tenalles i algunes peces d’embotit.

La patrulla el va traslladar a les dependències de la Policia Local on es va contactar amb els pares del menor, i també amb el propietari d’un bar de Vall-llobrega, que va confirmar que els embotits eren del seu establiment. El noi va quedar detingut i va passar a disposició dels Mossos d’Esquadra.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Rafel Casas guanya el Premi Empordà de Novel·la per la seva obra ‘El Moment’

Rafel Casas, editor de Lluny del Ramat, ha estat llorejat aquesta vuitena edició del Premi Empordà de Novel·la per...

Altres notícies