8.8 C
Pals
Dijous, 6 març 2025
- Publicitat -

Dolors Bassa, Medalla del Montgrí 2018

L'Ajuntament de Torroella vol denunciar la "vulneració de drets" i la "repressió política" a Catalunya

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’exconsellera de Treball Dolors Bassa, empresonada a Alcalá Meco, rebrà la Medalla del Montgrí 2018 que atorga l’ajuntament del municipi. L’acte simbòlic de lliurement serà presidit pel president del Parlament, Roger Torrent. La Medalla del Montgrí reconeix la “trajectòria política, professional i personal” de l’exconsellera torroellenca Dolors Bassa, que també va ser tinent d’alcalde del municipi.

Com és tradició, l’acte de lliurament se celebrarà el dia 24 d’agost, la vigília de Sant Genís, a l’Espai Ter, en el marc dels actes de la festa major. Aquest any, però, per primer cop a la història es concedirà una sola medalla i no tres, com es ve fent habitualment des de quan es va instituir aquest guardó, el 1986.

L’ajuntament vol denunciar la “vulneració de drets” i la “repressió política” a Catalunya. Les entitats del municipi s’han mobilitzat en nombroses ocasions per demanar el seu alliberament.

Montse Bassa: “Cal que el poble no normalitzi el fet de tenir presos polítics”

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Fila Indie 4×18 – 5 març 2025

TRACKLIST JAKE BUGG – TWO FINGERS JIMMY EAT WORLD – THE MIDDLE FALL OUT BOY – THIS AIN’T A SCENE, IT’S AN...

Altres notícies