11.5 C
Pals
Dimarts, 29 abril 2025
- Publicitat -

Domini del temps assolellat

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La bonança i les temperatures benèvoles seran altra vegada l’explicació de la diada meteorològica d’avui dijous. No hi ha gaire més comentaris per una nova jornada amb domini de les altes pressions.

El dia passarà bàsicament assolellat, només algun núvols arran de costa li costarà marxar, i això també serà un motiu d’ambient pre-primaveral. No hem d’esperar fred ni per temperatures mínimes ni per màximes perquè anirem dels 4ºC de bon matí als 17-18ºC a migdia.

Pels propers dies, el més destacable serà que el termòmetre es mantindrà a la banda càlida amb tendència a l’alça.

Informació elaborada per Marc Vilà

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

El país es queda a les fosques

Aquest 28 d’abril de 2025, tota la península Ibèrica ha patit una apagada elèctrica sense precedents, afectant milions de persones. Al Baix Empordà, municipis com Palamós, Platja d’Aro i Palafrugell han activat protocols d’emergència per garantir serveis bàsics. A Catalunya, a les 21:00 s'havien recuperat el 41% del subministrament a la tarda. La causa principal sembla haver estatla desconnexió de la xarxa elèctrica europea, generant un desequilibri crític.​

Altres notícies